Ideatopia

مکانی برای توسعه ایده ها،هرکس میتونه ایده های برتر مذهبی-فرهنگی-علمی‌و.. شو بگه تا بقیه بتونن از اونا اطلاع پیدا کنن و اگه خودش نتونست، حداقل کمک کنه بقیه بتونن اجرایی‌اش کنن و در ثوابش شریک باشه. و همچنین در اینجا قراره با همفکری و کمک هم به ایده هایی برسیم که بیشترین تاثیر گذاری رو داشته باشن تا بتونیم با هم اونا رو اجرایی کنیم!)

Ideatopia

مکانی برای توسعه ایده ها،هرکس میتونه ایده های برتر مذهبی-فرهنگی-علمی‌و.. شو بگه تا بقیه بتونن از اونا اطلاع پیدا کنن و اگه خودش نتونست، حداقل کمک کنه بقیه بتونن اجرایی‌اش کنن و در ثوابش شریک باشه. و همچنین در اینجا قراره با همفکری و کمک هم به ایده هایی برسیم که بیشترین تاثیر گذاری رو داشته باشن تا بتونیم با هم اونا رو اجرایی کنیم!)

Ideatopia

این وبلاگ (و احتمالا در ادامه گروه و کانال تلگرام و دیگر زیر مجموعه هامون) ساخته شده تا بتونیم هدفمند و با بیشترین تاثیرگذاری فعالیت های فرهنگی-مذهبی انجام بدیم و سازماندهی شده با عقل جمعی فعالیت کنیم و اینطور نباشه که هر کس جداگانه کار کنه. هر کسی میتونه نظرشو درباره ایده های مطرح شده بنویسه یا ایده های خودشو بگه تا با همفکری هم ایده های بزرگتر و پخته تری داشته باشیم، درنهایت انشاءالله با تیم سازی و کمک هم ایده ها رو اجرایی می‌کنیم.

sutopia (معرفی و نقد فیلم داخل زیرنویس!)

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۶ ب.ظ

این یکی از ایده هام هست که خیلی روش فکر کردم، اگر تو فضای اینترنت بگردین نهایتا چندتا وبسایت (که تعدادشون انگشت شماره) پیدا میکنین که فیلمهای سینمایی، انیمیشن و انیمه (و به میزان خیلی خیلی کمتر بازی ها) رو از لحاظ مضامین ایدئولوژیک و مذهبی تحلیل و نقد میکنن (برای مثال vgpostmortem.ir و pouyanaghd.ir) و یا چند تا گروه که نقد ویدیویی کار میکنن (برای مثال aparat.com/Zohur.in یا aparat.com/roit) متاسفانه کسایی که کار اصولی و حرفه ای تو این زمینه انجام بدن خیلی کم هستن. به هرحال شیوه ای که من تو ذهنم دارم شیوه ای هست که حداکثر تاثیرگذاری رو داره و به نظر میاد بتونه تاثیرگذاری خیلی بیشتری نسبت به کارها و روش های دیگه ای که انجام شده داشته باشه...

شیوه معرفی و تحلیل فیلم ها در زیرنویس آنها:
این شیوه به این صورته که ما میتونیم تمام تحلیل هایی که درباره یک فیلم وجود داره رو جمع آوری کنیم (و در ضمن یک وبسایت یا وبلاگ و یک گروه تلگرام میتونیم داشته باشیم (فعلا اینو ساختم: sutopia.blog.ir) که هر کسی نکات ایدئولوژیکی که به ذهنش میرسه رو بنویسه درباره فیلم مورد نظر) در نهایت با جمع بندی اینها، خلاصه و چکیده و نکات مهم تر رو بطوری که ببینده اذیت نشه در زیرنویس فیلم مورد نظر قرار میدیم و زیرنویسمون رو با اسمی جذاب در سایت subscene.com آپلود میکنیم، اگه بتونیم خیلی خوب عمل کنیم (مثلا ایده آلش میتونه این باشه که از هر 3 نفر یا حتی از هر 2 نفر 1 نفر اون فیلم رو با زیرنویس ما نگاه کنه)، تاثیر بشدت عجیبی میتونیم روی قشر جوان داشته باشیم. (البته این امر با استفاده از یک روش مکمل که در واقع کامنت گذاری تو سایت های اصلی و پربازدید نقد فیلم و دانلود فیلم مثل naghdefarsi و moviemag و zoomg و تاینی و 30nama و... بهتر محقق میشه که در کنار توضیحِ اشارات ایدئولوژیک بصورت کامنت، توصیه به دیدن فیلم با زیرنویس sutopia هم میکنیم، البته این داستان کامنت نویسی سر دراز داره که برای اطلاع بیشتر درباره گستردگی این فعالیت توصیه میکنم پست commentopia رو بخونید و نظراتتون رو هم برام بنویسید)
(یک نکته اینه که در زیرنویس بهتره که آمار و میزان فروش و موفقیت فیلم و از این دست اطلاعات و حتی اطلاعات خیلی تخصصی رو ارائه بدیم و در کنارش مفاهیم ائدیولوژیک رو (بدون افراط و به صورتی جذاب و حرفه ای) در زیرنویس قرار بدیم).
(و اینکه هم میتونیم از زیرنویس های آماده ای که قبلا ساخته شده برای کارمون استفاده کنیم (یعنی میخوام بگم زحمت ترجمه رو لازم نیست بکشیم) و هم میتونیم از ترکیب تمام زیرنویس ها استفاده کنیم تا یک زیرنویس منتخب بسازیم و بنویسیم که این زیرنویس منتخب تمام زیرنویس های موجود میباشد!)
حتما نظراتتون رو زیر این پست بنویسید، ممنون
  • A4V4W

نظرات (۱)

like
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی